Büyük Şefler Gıda Turizm Tekstil Danışmanlık Organizasyon Eğitim Sanayi ve Ticaret A.Ş. (BIGCH) - GCM Yatırım Araştırma&Analiz departmanının Büyük Şefler Gıda Turizm Tekstil Danışmanlık Organizasyon Eğitim Sanayi ve Ticaret A.Ş. (BIGCH) yatırım aracına özel teknik analiz, temel analiz, rapor ve hisse yorumlarına web sitemizden ulaşabilirsiniz.
Büyük Şefler Gıda Turizm (BigChefs); 2007 yılından itibaren restoran, kafeterya, halka açık dinlenme tesisleri ile gıda dağıtım ve üretim sektöründe yurtdışında ve yurtiçinde kendi şubeleri ve bayileri ile hizmet vermektedir.
BigChefs, Ankara’da başladığı yolculuğunu, sabah kahvaltılarından hafta sonu yemeklerine, ara saatlerdeki ikramlarından akşam yemeklerine kadar tüm misafirlerine günün her saatinde restoranlarında ev ortamı sıcaklığında hizmet sunmaktadır.
Türkiye’nin yöresel yemeklerini modern yorumlarla hazırlarken, dünya mutfağından seçkin lezzetlerini de misafirlerine sunmaktadır. Gittiği her ülkenin damak tadına uygun BigChefs lezzetlerini dünyaya taşıyan Şirket; BigChefs, Numnum ve Buselik markaları ile Türkiye’nin 19 ilinde 5’i bayi olmak üzere toplam 92 ve yurt dışında toplam 6 ülkede 7’si bayi olmak üzere 1’i kendi işlettiği restoran olmak üzere 8 toplamda ise 100 restoranda hizmet vermektedir. Bayilerine ve kendi restoranlarına bitmiş ürünler servis ederek ürün standardizasyonunu sağlamaya çalışan Şirket, yurtdışındaki şubeleri için dekorasyon ve inşai ürünler ihraç ederek royalty geliri sağlamaktadır. Aynı zamanda Türk mutfağını da yurt dışında tanıtmaya çalışmaktadır.
İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Adana, Bodrum, Marmaris, Bursa, Denizli, İskenderun, Eskişehir, Kayseri, Mersin, Almanya, Azerbaycan, Kazakistan, Kuveyt ve Suudi Arabistan olmak üzere şubelerinde misafirlerini BigChefs markasıyla servis sağlamaktadır.
Anadolu mutfağının unutulmaz lezzetlerine, etnik kökenlerin lezzetlerini de kattığı zengin menüleri ile Şirket; Hisar Buselik’in gördüğü ilgi üzerine, Şişhane’de Tünel Residence Teras, Moda ve Fenerbahçe'de yeni şubeler açmıştır.
Halka arz gelirini iç kaynakların artması, marka bilinirliği ve kurumsallaşma gibi Şirket değerini artırmada kullanacağını açıklayan Şirketin halka arz sonrası halka açıklık oranı %34.6 olmuştur.