Mavi Giyim Sanayi Ve Ticaret A.Ş. (MAVI) - GCM Yatırım Araştırma&Analiz departmanının Mavi Giyim Sanayi Ve Ticaret A.Ş. (MAVI) yatırım aracına özel teknik analiz, temel analiz, rapor ve hisse yorumlarına web sitemizden ulaşabilirsiniz.
Mavi, 1991 yılında İstanbul’da kurulmuştur ve Mavi markası altında, kadın ve erkek kıyafet ve aksesuar dizayn ve üretimi gerçekleştirmektedir.
Mavi bugün, dünyanın en önemli moda merkezlerinde kendi perakende ağının yanı sıra Bloomingdale’s, Nordstrom, Peek&Cloppenburg, Simons, Amazon, Zappos.com, Zalando.com ve David Jones gibi dünyaca ünlü zincir mağazalar ve online kanallarda satışa sunmaktadır.
Dünya premium jean markaları arasında ilk sıralarda gösterilen Mavi Giyim, küresel satışlarında, denim ürünler kategorisi %42, lifestyle giyim kategorisi %58 pay almaktadır.
Şirketin Türkiye, Amerika (Mavı USA’ın satın alınmasına takiben), Kanada, Almanya ve Rusya’da 390’dan fazla Mavi mono-brand mağaza ve online satış noktasının yanı sıra 5.500 global satış noktası bulunmaktadır.
Türkiye, şirketin 200’den fazla mono-brand mağazası, 60’ın üzerinde perakende zincir mağazası ve 400 multi-brand mağazası’ının bulunduğu perakende üssüdür. Şirketin toptan satış ortakları Nordstrom, Bloomingdale’s ve Peek & Cloppenburg’dir.
Mavi; Türkiye dahil, ABD, Kanada, Almanya, Rusya ve Avustralya’nın aralarında bulunduğu 33 ülkede 439’u Mavi shop olmak üzere yaklaşık 4.500 noktada müşterileriyle buluşuyor.
Mavi, Borsa İstanbul’da BIST HİZMETLER / BIST TİCARET / BIST 100 / BIST YILDIZ / BIST 100-30 endekslerine dahildir. Borsa İstanbul’da “MAVI” kodu ile işlem görmektedir.