Lisanslı ve Geniş Yetkili Aracı Kurum - Lisans No: G-039 (398)
Lululemon Athletica
Forex Piyasası

Lululemon Athletica

Lululemon Athletica Hisse Senedi

G. Değişim
En Yüksek -
En Düşük -
Açık Alış-Satış Pozisyonları
Satış
Alış
Son Güncelleme:

Lululemon Athletica Grafiği

İşlem Saatleri 16:31-22:59
Sembol #LULULEMON
Spread Değişken
Kaldıraç 1:10
Swap Alış -15,00%
Swap Satış -14,00%
Hacim 100
İşlem koşulları, fiyat ve grafik verileri farklılık gösterebilir, işlem platformu verilerini baz alınız.
(Feragat - İşlem Koşulları)

Lululemon Athletica Hisse Senedi Bilanço Tarihleri

Dönem Tarih Beklenti($) * Açıklanan($) ** Gelir(milyon $) Net Kar(milyon $)
2024-04.Ç 27-03-2025 5.84 - - -
2024-03.Ç 05-12-2024 2.72 2.87 2.397 352
2024-02.Ç 29-08-2024 2.96 3.15 2.371 393
2024-01.Ç 05-06-2024 2.38 2.54 5.977 321
2023-04.Ç 21-03-2025 5.66 - - -
Bilanço takvimindeki veriler Bloomberg verilerinden elde edilmektedir.
* Beklenti: Hisse Başı Kar Beklentisi
** Açıklanan: Hisse Başı Açıklanan Kar

EKONOMİK TAKVİM

Lululemon Athletica Hisse Senedi Yorumları & Analizleri

GCM Yatırım Araştırma & Analiz Departmanı'nın uzmanları tarafından hazırlanan Lululemon Athletica Hisse Senedi yorum ve analizlerine, bu sayfa üzerinden erişebilirsiniz. Teknik analiz raporlarında Lululemon Athletica Hisse Senedi grafik yorum ve analizlerine ek olarak, temel analiz bültenlerinde de Lululemon Athletica Hisse Senedi piyasasındaki güncel verileri ve Lululemon Athletica Hisse Senedi fiyatları ile ilgili yorumları takip edebilirsiniz.

Lululemon Athletica Hisse Senedi Hakkında

Lululemon Athletica

Premium spor ve günlük giyim markası Lululemon Athletica, 1998 yılında Chip Wilson tarafından Kanada’nın Vancouver şehrinde kurulmuştur. Yoga kıyafetleriyle başlayan marka, zamanla koşu, fitness, yüzme ve günlük yaşam için geniş bir ürün yelpazesine ulaşmıştır.

Dünya genelinde 23 ülkede 700’den fazla mağaza işletmekte olan Lululemon, ayrıca güçlü e-ticaret platformuyla da küresel pazarlara erişim sağlamaktadır. Yüksek kaliteli kumaşları ve teknik inovasyonlarıyla ‘athleisure’ kategorisinde önemli bir yere sahip olan marka, müşteri deneyimine odaklanırken; topluluk temelli pazarlama yaklaşımıyla, yerel mağazalarında ücretsiz yoga dersleri gibi etkinlikler ile sadık bir müşteri kitlesi oluşturmuştur.

2020’de MIRROR’ı satın alarak ev fitness segmentine giren Lululemon, erkek giyim ve aksesuar kategorilerini de genişletmektedir. Dijital deneyimlere ve omnichannel perakendeciliğe yatırım yapan Şirket, Q3 FY2025 (Ağustos-Ekim 2024) döneminde bir önceki yıla göre %8,73 artışla 2,40 milyar dolar gelir elde etmiş ve premium fiyatlandırma stratejisi ile güçlü kâr marjı yapısını korumuştur.

Son Güncelleme: 14 Mart 2025
ÜCRETSİZ DENEME HESABI İLE RİSK ALMADAN DENEMEYE BAŞLAYIN!
Denemeye başla butonuna tıklayarak GCM'den elektronik ileti almayı, kullanım koşullarını, kişisel verilerin işlenmesine ilişkin aydınlatma metni ve izin formu'nu kabul ediyorum.
Yardıma mı ihtiyacınız var? Müşteri temsilcimize merhaba deyin!
Web sitemizi ziyaret eden kullanıcılara mümkün olan en iyi yatırım deneyimini sunabilmek için çerezler (cookieler) kullanmaktayız. Çerez politikalarımızın detaylarına buradan ulaşabilirsiniz.